Záruční a pozáruční servis zboží
Záruční a pozáruční servis zboží
Záruka:
Spotřebitel má na zakoupené zboží záruku 24 měsíců, pokud se nejedná o regenerační prostředky, potraviny a výživové doplňky, které mají dobu spotřeby nižší než 24 měsíců a je jejich obal porušen, znehodnocen, atd. Více naleznete v našich obchodních podmínkách.
Záruční a pozáruční servis:
Záruční servis je většinou řízen pravidly reklamačního postupu. V případě, že se jedná o závadu, která není způsobena vadou zboží (opotřebení kolíku apod.) je servis zboží prováděn po dohodě se zákazníkem, kdy Vám zajistíme kompletní servis zboží. Informujeme Vás o cenové kalkulaci opravy či servisu a na základě Vašeho souhlasu postoupíme servisní úkon.
Kompletní servis zboží zajišťujeme ve spolupráci s oficiálními distributory či dodavateli jednotlivých produktů.
Kompletní postup servisní opravy je konzultován se zákazníkem, kdy je mu navrhnut cenový odhad a lhůta servisního úkonu a na základě souhlasu dále servisní úkon postoupíme dodavateli.
Před odeslání zboží na prodejnu, nás vždy nejdříve telefonicky kontaktujte, abychom mohli zajistit co nejhladší průběh servisního úkonu.
Zboží zasílejte balíkem na adresu - SportFotbal s.r.o., K Žižkovu 640/9, 190 00 Praha 9