Záruční a pozáruční servis zboží

Záruční a pozáruční servis zboží

 

Záruka:

Spotřebitel má na zakoupené zboží záruku 24 měsíců, pokud se nejedná o regenerační prostředky, potraviny a výživové doplňky, které mají dobu spotřeby nižší než 24 měsíců a je jejich obal porušen, znehodnocen, atd. Více naleznete v našich obchodních podmínkách.

 

Záruční a pozáruční servis:

Záruční servis je většinou řízen pravidly reklamačního postupu. V případě, že se jedná o závadu, která není způsobena vadou zboží (opotřebení kolíku apod.) je servis zboží prováděn po dohodě se zákazníkem, kdy Vám zajistíme kompletní servis zboží. Informujeme Vás o cenové kalkulaci opravy či servisu a na základě Vašeho souhlasu postoupíme servisní úkon.

 

Kompletní servis zboží zajišťujeme ve spolupráci s oficiálními distributory či dodavateli jednotlivých produktů.

Kompletní postup servisní opravy je konzultován se zákazníkem, kdy je mu navrhnut cenový odhad a lhůta servisního úkonu a na základě souhlasu dále servisní úkon postoupíme dodavateli.

 

Před odeslání zboží na prodejnu, nás vždy nejdříve telefonicky kontaktujte, abychom mohli zajistit co nejhladší průběh servisního úkonu.

Zboží zasílejte balíkem na adresu - SportFotbal s.r.o., K Žižkovu 640/9, 190 00 Praha 9